Sunday, October 31, 2010

Happy Halloween

For Halloween, I decided I wanted to make Lilly a costume. I saw a cute Little Red Riding Hood costume online and thought it would be perfect. I made Lilly a red hooded cape from a wool skirt I got a Goodwill for $3. I then made a skirt and apron from fabric I already had. She wore just a white onesie for a shirt and then I bought her some shoes from Walmart. She was just soo cute and we got a lot of comments agreeing with us. To make this a family theme, Christian dressed up as the Big Bad Wolf disguised as Grandma and I was the Hunter who rescues her.

For Haloween bestemte jeg meg for å kle Lilly ut som Lille Rødhette. Jeg så et kostyme på internettet og følte det ville være perfekt. Jeg laget kostymet hennes av ting og tang jeg fant på "Goodwill" (USAs Fretex). Vi fikk mange kommentarer om hvor søt hun var. For å involvere hele familien kledde Christian seg ut som den Store Stygge Ulven (kledd ut som bestemor) og jeg var Jegeren som redder Rødhette.

For me, I already had everything except the vest and hat. I got the vest at Goodwill and was going to make a hat but then I found one at Walmart and just decided to buy it.

Jeg hadde allerede alt jeg trengte for mitt kostyme. Jeg kjøpte vesten på "Fretex" og skulle lage en hatt, men så fant jeg en billig en på Walmart og kjøpte den istedet.

For Christian's costume I got the nightgown at Goodwill and made the cap, ears, and tail.

For Christians kostyme kjøpte jeg en nattkjole på Fretex, men laget hatten, ørene, og halen selv.


Happy Halloween!
and Happy Sunday.

No comments: